onsdag, januari 31, 2007

dagen idag som imorgon blir igår

dagen gick väl inte riktigt som planerat, men fick iaf lite gjort..
typ släng iväg papper, plast å annan skit,
Var nere på sjön idag oxå efter d vi hämtat Linus, han fick åka skidskor, vilket han var jätteduktig på, Simon sprang omkring på isen å i snön å bara tyckte allt var toppen.
d blir nog flera vändor till sjön nu bara tiden finns.. ibland uppskattar jag verkligen inte d jag har här,
väldigt mysigt ändå å gå ner på sjön, ta me lite fika, åka skridskor en stund el skoter.. bara njuta av hur fint d eg är här, å vilken tur vi har som har d så här..

Jag har även bjudit Simons GrabbGäng från Dagis på kalas på söndag.. gaah!!
kan tänka mig redan nu vilket röj d kommer bli,
fast d blir nog skoj,
d e ett gäng på 5 grabbar som alltid håller ihop på dagis å har jättekul, lite synd att alla dem utom Simon börjar skolan till hösten.
iaf så sa en av pojkarnas pappa idag när jag ringde att M redan hade handlat present å pratade jättemycket å tyckte mycket om Simon.. d e skönt att höra sånt, Jag blir faktiskt lite glad då.

Nu har jag iaf bokat väckning tills imorgon,
ska börja alldeles för tidigt..
nu ska jag duscha å sen glida ner i sängen..

godnatt

Inga kommentarer: