torsdag, januari 25, 2007

bla bla bla

idag har d känts som d vart fredag hela dagen, vet inte varför..
tiden på jobbet gick fort, fan vad jag tycker om när dagarna går fort :o)

fick reda på varför min bil varit som den varit oxå,
den har ju lagt av strax efter d att jag startat den, fast den stått med motorvärmaren i,
tydligen så blir d typ fel när man har värmaren i, för då luras bilen (datorn å grejjer i den) att bilen e varm, å sen när ja startar så kommer d in kall luft, å då vill den inte vara med.. typ!
så idag satte jag inte i motorvärmaren..
wips!
så starta den som vanligt..
nu hoppas jag d e slut på konstigheter å jag kan få vara kompis med min Bil..

imorgon börjar jag inte fören 15, så barnen får vara hemma från Dagis å skola imorgon.. hoppas då att d oxå vill ha Sovmorgon, för annars nu under veckan när vi skulle vart uppe tidigt så har d velat sova mera..
kan inte d hända även imorgon när vi verkligen får sova..

på sista tiden har d fan inte hänt mycket för mig,
har jobbat väldigt konstiga tider, så jag har inte hunnit med ett skit,
vaknar, lämnar Linus, har en liten stund hemma, men då e jag så trött så d blir mest vila av då, lämnar Simon, jobbar, hämtar barnen, fixar mat, lägger barnen.. å sen blir d en vända på soffan å sen e kvällen typ slut
hallå!!
hur kul e d eg??
känns som man inte gör ett jädrans skit å dagarna bara knatar iväg för en..
aja, på ons får jag vara ledig iaf.. "bara" 4 dagar kvar..

när Simon gick å la sig ikväll så sa han:
Mamma, vet du en sak?
näe
Jag Älskar Dig!
ååh vad d värmer i MammaHjärtat

ska softa vidare lite nu..

Inga kommentarer: