onsdag, december 13, 2006

Lucia

idag e d Lucia..
jag sitter här med mitt glitter i håret å gör mig redo för åka bort till jobbet..
vet inte om någon annan glittrar idag.. men jag ska iaf göra d :o)

fick mess från syster nyss, hon fråga om hon skulle ta med klippgRejjerna upp nästa vecka.. Ja Tack, så slipper ja boka klipptid,
hon får klippa å dona lite, så får vi se hur d blir efteråt sen då.. haha
fast brukar ju bli bra.
fast den här gången har jag lite önskemål, så vi får väl se hur hon lyckas me d :o)

imorgon e jag ledig igen, måste kanske ta itu me julshoppingen igen då, fast ja känner fan inte för d..
sUck!!
men sen blir d inte flera lediga dagar innan jul..
el jo..
dagen innan..
kanske ska stressa in då, brukar ju vara tradition för mig, sista minuten shopping... ja d mesta brukar ske i sista minuten.. haha

aja.. nu ska jag åka å lämna simon

see ya

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Linda...du behöver ju inget glitter i håret för att glittra. Du glittar så bra ändå med ditt leende.

Puss