fredag, december 15, 2006

Jippii!!

d e fRedag!!
el vad spelar d för roll eg, när ja ändå ska jobba hela helgen.. ja.. jag ska tillåmed jobba varje dag tills på lördag.. puh!
ledig lördagen för sen jobba julAfton.. fast har ju inga barn hemma då så kan väl likaväl jobba då ist.

igår gjorde ja Mora igen, blev lite handlat iaf,
men fy vad d e trist å gå omkring själv i affärerna.. it sucks!
känns som ja ev måste ta en vända till in dit oxå.. el om jag försöker hitta något här i byn.. hade fan underlättat om jag haft lite fantasi å inspiration :o/

nu har jag å Simon slöat bort hela den här förmiddagen, fast d e skönt d oxå.. bara softa hemma å ha d lugnt å skönt..

hoppas d e mycket folk som handlar idag, så dagen går fort..
ser framemot nästa vecka när hela den här julmatshysteriHandlingen börjar.. helt sjukt va folk handlar eg.. men d e kul att jobba då :o)

nu ska jag hoppa in i duschen å sen göra lite lunch..

över å slut

Inga kommentarer: