lördag, december 23, 2006

dagen före

jaha, imorgon e d julafton då..
för mig känns d inte ett skit, jag hade lika gärna kunnat legat i något varmt land,, under ett stort parasoll å druckit paraplydrink ist..

i natt kom Linus in till mig, han mådde dåligt..
jahapp, spyhink fram..

han kom in efter en stund igen.. har inte pejl på tiden eftersom ja inte var spec pigg då detta hände..
då hade han spytt i hinken..
efter rengöring av hink la han sig..

för ytterligare en gång tömma ur sig..
men sen har d fasen vart lugnt.. han sov dock till kl 10 el något sånt, å nu avancerat till soffan.. men han mår iaf bättRe..

så tror inte d e magsjuka, utan mera något han åt igår.. el hoppas väl mera på d..

juklappana e inte klara än heller.. suck!!
sällan jag ute i sista minuten..
vet inte vad jag ska köpa till dem som e kvar heller..
förslag på julklappar Tack!!

nu har ja slöat bort halva den här dagen oxå, kanske dags å göra ett ryck..

fast har eg ingen lust, vill bara lägga mig i sängen å dra täcket över..

kvällen blir nog iaf till å kolla på en film, har en som jag skjutit upp tittandet på väldigt länge, så kanske ska ta den ikväll då..
för annars gick d inte mycket på Tv, köpa bingolotto å sitta framför tv i väldigt många timmar.. Nja!!
känns inte sådär jättelockande!!

vet inte än om barnen ska vara hemma ikväll el åka till sin far..
aja, d märks vad d blir

tjo!

Inga kommentarer: