lördag, december 23, 2006

bingolotto helvete..

jodå, här sitter jag å kollar på bingolottos jävla uppesittar kväll, fast jag har inte ens någon lott, borde väl eg slå in julklappar, tvättat el gjort något annat skoj.. men nej då,, här sitter jag hos min familj å försöker vara social.. jippi lixom!!!

fast än e d väl ändå inte försent å göra något, fast vad att göra??

jo, lär väl slå in julklappar.. fan tror du jag ens e klar med dem då? NÄJJ!!!
ja jag vet.. jag e helt otrolig
men fan..

idag så har vi slöat ganska gott, sen när linus mådde bättre så åkte vi hem till mor å far å hälsa på...
blev klippt av syster, känns oki.. fast kanske ska göra d kortare ändå, har ju en vecka på mig å känna efter hur jag vill ha d.
sen åkte barnen till sin far...
å jag blev kvar,,

imorgon ska jag jobba oxå, jag ska sitta där vara tRevlig å sOcial med min blinkande luva :o)

fan den här dagen har gått åt till att göra absolut ingenting.. hade tänkt göra så mycket, men fan... d blev inget gjort.
el jo..
jag å ungarna åkte å slängde papper, kartonger, plast å massa annat skit..
å jag synda..
conteiner jävlarna var fulla med skräp å d stod påsar överallt.. så jag försökte trycka in den där jävla skiten där d gick.. var ju inte mycket å sen gjorde jag som d flesta andra, ställde mina påsar bredvid.. ops!!
kanske inte så bra skriva d här.. men men.. hahaha!!

nej nu hoppas jag d blir hemresa snart, erbjöd mig vara chaufför oxå.. fan jag e så snäll ibland,
ja, d händer faktiskt att jag e d ;o)

nu orkar jag fan inte skriva mera..

har inte hänt så mycket att skriva om heller så..

så tack å hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Våran chef tvingade mej och Mladen att ha blinkande luvor idag. Jag har väl i hela mitt liv fått höra så många gånger att jag var så sööt och gullig...Haha! Men du skulle bara höra hur varma kunderna blev på rösten när dom fick se Mladen med sin luva. Jag tror han steg flera meter hos en del tanter Haha!

LiNdA sa...

hahaha..
att ja missa er med d igår då :o) fast iofs, såg Mladen en liten vända me luva idag oxå, den stunden han jobba idag..
å de e nog bara när luvan e på, som man får höra hur söt å fin man e :o) haha