söndag, november 05, 2006

äntligen kväll

idag var INTE en bra dag för å jobba... dagen skulle ha tillbringats i soffan, kollandes på film el nått annat mysigt..
men ist har jag suttit där på min stol, visat mitt tRevliga å sOciala fejs, aningen mera slitet då.. men men d e ingen som märkt d.. haha..

sängkamraten från i natt tyckte jag såg lika sliten ut när ja kom till jobbet som i morse, tack för den!! :oP

vid 15 börja frOssan.. å sen börja jag domna i ansiktet.. å jag e fortfarande darrig.. men d går över..
fan tror nästan tiden stått stilla idag oxå, länge sen passet kändes så jävla seegt.
kan ju inte säga att ja vart den kvickaste i kassan heller, knapparna satt lixom inte där d skulle.. haha..
å jag har ett jättestOrt blåmärke på mitt smalben.. gör ont satan... fast har ingen aning om hur jag lyckas me d heller..
skönt denna dagen e över snart..

nu blir d mys i sOffan å dra filten över..

1 kommentar:

Anonym sa...

Med sin pappa?