tisdag, november 14, 2006

hjärta, smärta å massa skit

fan ja som skulle lägga mig på soffan en vända, men plötsligt e jag inte så trött längRe..
så ska nog klara av dagen utan PN idag..

mitt hjärta dunkar på ganska rejält idag oxå, å andningen e ganska tung tillåfrån.. känns ungefär som när man blir väckt me ett ryck, el blir skrämd..
hjärtat håller på dunkar ur kroppen på en..
men men, d blir säkert bRa..
jag känner ju att jag har ett iaf..

idag var d väldigt skönt väder ute, slapp då för engångsskull frysa då jag gick me Linus till skolan.. hade nog kunnat gå hur länge som helst, fast fick lov gå hem då Simon var kvar hemma..
så nu sitter jag här..
skulle nog eg behöva göra så pass mycket annat, men men.. sen var d här me orken oxå.. så tar nog d när ja kommer hem ist.

i natt hade ja den konstigaste drömmen på länge.. el d var d inte alls d.. hade en till konstig för någon dag sen..
min hjärna går verkligen på högvarv å får massa mysko ideér.. helt sjukt!! haha..

nej nu ska jag nog sätta mig å mysa me Simon en vända innan vi ska åka till jobb å dagis..

klottrar väl ner några flera rader i kväll sen.. om ja orkar

1 kommentar:

Malin sa...

Tur att jag ska jobba med dig idag så du märker att jag inte är min onda tvilling..Mouhahaha!