fredag, november 10, 2006

bOring

fy fan så tRist ja kan ha d en fRedagskväll..
å mest skit går d på Tv oxå.. sUck!!

i morse var d segt å gå upp.. ställde kl på 5,30.. men klev inte upp fören 6 å barnen ska jag lämna vid 06,30.. men gissa vad?!
Linda e snabb som fan.. så vi kom i tid, å jag var först på plats på jobbet oxå...

dagen har gått ganska fort idag, mycket kunder, å roliga såna oxå.. mycket skratt har d blivit.. å sen kom Malin, å fan.. vi behöver bara kolla på varandra ibland så bryter vi ihop.. jävlar så kul vi har d..
synd vi inte jobbar så många pass tillsammans..
Undrar om den stackars lilla Ica kunden törs komma tillbaka?? ;o)

å om några helger, så har ja fått förmiddagspass på helgen, d hör inte till vanligheten, brukar jobba kvällar, så fråga Chefen om hon satte förmiddag så jag inte skulle kunna gå ut mera.. men hon hade ingen baktanke.. haha

imorgon blir d Badhuset me Helena å ungarna.. full rulle kommer d bli, jag ser iaf mest framemot bubbelpoolen :o) fy satan så skönt!!

ytterligare en vecka har gått nu.. så ev bara 2 veckor kvar tills jag.. eller vi.. jOna å jag,, får ta oss en rOadtRip å hämta hem min bil..
Bettan ska bli utbytt mot lite nyare modell.. hoppas bara att den bilen e fin nudå, jag har faktiskt inte sett den än.. ja litar på den e fin.. välskött vet ja att den är iaf :o)

fan allt håller på rasa samman hos mig.. ja förutom jag själv vissa dagar..
min Tv: går ej längre att stänga av på knappen.. kan bara skötas me dosan
Hemtele: knapparna funkar nästan inte alls, ett helvete varje gång man ska ringa el svara
min mob: batteri räcker inte ens en dag..
min säng + madrasser: tRasig å madrasserna har ett EX antal år på nacken..
tRodde min dator skulle skära ihop häromdagen oxå.. den lät så illa.. men d gick över puh!!
men har planerat på vinna pengar i helgen, har tippat trav, så en STORvinst hade inte suttit helt fel.. med tanke på att ja måste handla massa nytt..

aja.. nog me skit, nu ska jag parkera röven i sOffan..

1 kommentar:

Malin sa...

Jag såg ditt tristess sms nyss men vågar inte svara om du har somnat...Här har vi haft fulla lägenheten i ungar eller ungdomar kanske man måste säga nu Haha! Den sista gick för en stund sen.
Du är bäst, kom ihåg det!
Puss