tisdag, oktober 31, 2006

Shit!!

vad snö d kommit... Fy Fan!!!!
å jag har inte ens vinterdäcken på.. :o/
får väl dra på mina gamla usla vinterdäck, vet inte om d e någon ide att åka å lägga om dem nya..
försökte hitta min motorvärmarKabel igår oxå.. Eeh.. jag vet inte riktigt vart ja gjort av den.. sUck!!
ja å mitt minne...
men ungarna e glada över snön iaf..

läste mitt horoskop igår, från söndagsbilagan..
Veckans Tema: "Relationer"
Nu lurar kärleken i vassen å du som e singel fastnar kanske i Venus fångstnät. Du har flyt me alla slags relationer å samarbete leder till bra resultat!
VEckans bästa: Överraskning.
Veckans sämsta: Förkylnng på gång
Råd: Snygga till dig!

Detta me överraskning lät ju bra...
men hallå!! förkylnings gRejjen hoppas ja verkligen inte slår in, har ju inte ens blivit av riktigt me den jag har..
å snygga till dig!! Tack lixOm!! :o/ haha

ledig idag ska nog kanske ta itu me den där jävla sophanteringen då..
besöka banken
bort till firman å byta däck,, men frågan e ju bara hur jävla illa d e med mina vinterdäck?? d var absolut inte bra förra året.. hmm.. tro om ja ska försöka få någon som kan lägga om d andra däcken iaf.. men hur ska jag få me mig alla däcken??
aja, d märks hur jag ska göra..

4dagar kvar av karta... sen slopar ja skiten, hoppas d kommer bli bRa sen..

nu ska jag göra frukost..

hörs nog senaRe..

1 kommentar:

Malin sa...

Jag tycker det är kul med snön :)