onsdag, oktober 18, 2006

Ooh Happy Day!!

el Inte alls!!
d e synd Du ska vara så aRg på mig hela tiden.. men men, that maybe makes yOur life betteR?!?!

shittans va segt d var å ta sig upp i morse, blev sent igår... Igen!!
Hade fullt upp me spela å Vinna Yatzy, el ja vann iofs bara sista spelet.. :o)
men segern kändes väldigt gOtt så där innan sängdags :o)
Tack jOna för väckningen i morse, tur du var vaken iaf..

stRessade iväg me ungar i morse å sen mig sj oxå, efter som vi inte var spec i tid..fick ju tillåmed skrapa rutan..
men kom i tid till jobbet iaf..
å väl där gick tiden hur fort som helst, så min Rast blev inte av alls.. men d gör inte mig nått.. extra betalt bara.. *klirr klirr*
Hämtade upp kidsen.. sen blev d åka hem å möta insidan av tOan.. blää!! å även två å tRe gånger till har jag vaRt dit.. blir detta inte bättRe så lär ja nog uppsöka farbror dR..
men väntar nog ett tag till..

Fick erbjudande av Tessan idag om att hon ville köpa ena sonen av mig,, för rätt pris kan hon får ta båda för priset av en ;o)
hade hon sagt d tidigare i eftermiddags så hade hon fan fått båda två helt gRatis..
jApp sånt roligt humör har d vart på båda två, så d var ren fröjd å få lägga dem i sängen sen å säga gOdnatt..

tRor ingen kan gissa vart jag spenderat min kväll någonstans... någon som vågar gissa??
jApps, helt rätt!! i min sOffa..
fan ska man göra i bRist på annat??
kanske ska bOka upp me någon å ha en fast filmkväll varje ons, för onsdagar.. ja då går d tamefan bara skit på tv´n..
å inte nog me d..
Tv3 har haft något problem idag, ljudet har gått före mot för hur personen prata på tv.. Finns d något mera irriterade än d???

å den där vinsten som vi dRömmer om får vi vänta några dagar till på... iaf tills på lördag, då jävlar :o)

jag fRåga Linus om han ville vara hemma från skolan imorgon, för ja e ju ledig... men d ville han inte.. Fan!! jag som tänkte mig en skön sovmorgon.. men Nejdå, bara till å kliva upp d..

fast i helgen, då jävlar ska d sovas, om den där jOhn tillåter d?!?!

imorgon blir d nog lite shoppa av oxå, ungar behöver byxor, å jag måste hitta något till bröllopet ja ska iväg på.. lusten för d e väl inte så där jättestort just nu.. men men, e väl bara åka hela jävla vägen dit, sitta där å se glad å tRevlig ut..
å se hur alla fulla människor gör bOrt sig.. så lite kul kanske ja kan ha iaf.. moahahaha!!
kanske ska ladda den där videokameRan oxå..

näe ska nog ta å avanceRa till sängen nu då..
å föRsöka samla lite plus på sömnkonto..

ÖveR å ut tOtalt slut..

Inga kommentarer: