torsdag, oktober 19, 2006

ibland så..

ibland så undrar jag hur vissa personer tänker..
varför d gör som d gör..

Lediga dagen idag..
lämnade linus i skolan, sen tänkte jag hem å ta mig ett pOwerNap, precis när ja bäddat ner mig som skönast i sOffan får ja ett mess från min lilla Malin som vill hälsa på..
å d säger ja inte nej till.. så d var bara kliva upp d å sätta på lite kaffe.. sen satt vi å prata i någon timme, ja så gott d gick iaf me en väldigt pratglad Simon hemma..
sen hjälpte hon mig fixa på datorn, Tack Malin.. du e bäst :o) fast ja var ganska bra sen ja oxå..

var in till mora en vända idag..
halva reaPriset... me like!!!
så shoppade lite åt linus, å jag.. jag blev utan som vanligt, fast ja kolla väl inte spec mycket heller... orka lixOm!!

å förkyld har ja blivit igen oxå.. tamefan att ja ska åka på all skit.. ska d aldrig ta slut?!?!
kan inte någon komma å ta hand om mig lite??

å hösten kom fort oxå.. nu d börjas me mysiga hemmakvällar me film å grejjer..
men hallåå!! kan man få någon att mysa me oxå??

jOna.. 1½ vecka kvar,, sen kanske d blir en liten rOadtRip.. om d går som d ska me allt å att allt ser oki ut me bilen... för ja vill nog verkligen ha den här bilen, känns lite då som att köpa grisen i säcken, men ja litar på Rikard,...å jag köper ju inte den osedd, så d blir säkert jättebRa :o)
å sen ska jag försöka lämna in en rad el två ja oxå, så vi har lite mera chans.. *drömmer vidare*

mycket drömmar nu för tiden.. men fan, någongång ska d väl kunna slå in.. iaf någon av dem.. apropå d.. jag har två trisslotter som ja inte skrapat.. vem vet!? kanske sitter här som miljonär redan.. haha..

nej ska nog ta å skrapa mina lotter å sen krypa ner i sängen..
mitt sömnkonto ligger inte direkt på plus..

vi hörs å ses... el kanske inte..

Tack å gOdnatt

Inga kommentarer: