söndag, oktober 29, 2006

hemma igen

bröllopet var väl helt oki, ganska trist ibland för ja inte kände en jävel där, men maten var iaf jättegod..
å trubadur killen var hur kul som helst, många goa skratt blev d..

har nog aldrig sett ett hotell som vart så vint å snett.. hela golvet luta, å våran toa dörr gick inte å stänga helt å d gick inte å öppna riktigt heller, pga golvet tog i.. i duschen rann allt vatten åt motsatt håll mot för där brunnen var, så ja fick sparka ner vattnet sen när ja var klar.. haha..
fast sängen var skön.. sov som en gud :o)

å herre jösses vilket snöparadis.. 1,5meter snö.. å snövallarna , har inte sett såna sen jag var liten..
Ungarna tyckte iaf d var jättekul me snön, var som å släppa ut korna på grönbete..
helt vilda å galna
å jag lovade att inte ta med mig snön hem, men den fan följde me mig ändå.. för nog fan har d börjat snöa här oxå.. sUck!!

bilresan var helt klart jobbig, men d gick bra iaf.. på vägen upp hade ja bara ca 2 timmar vakentid, så den resan gick fort å lätt :o)
hem var d jobbigare, för då fick ja börja köra, drygt me all snö å is å grejjer.. men d gick d me..

å jOna, den där Piteå skylten missa vi, jag å far var nog inte så bra skyltläsarPar ;oP

vi var även upp till deras stuga å kolla läget, där fick jag såklart lov bjuda d andra på ett garv oxå.. den där sk skadeglädjen.. *mummel*
vi skulle gå till ett garage å kolla på skotrar, ja gick i d fotspår som redan fanns där, men när ja klev i d sista spåret så sjönk ja ner, så fick inte upp benet för å kunna lyfta d över pinnen som låg där.. japp, blev ett dive rakt ner i snön.. på alla fyra kom ja krypande in i garaget..
sådär lagomt jävla kallt å blött..
tur att d roar någon iaf.. ja fast d roa väl mig oxå.. haha..

Linus har nu skollov å d ser ja lika me.. sOvmOrgOn :o) el ja hoppas på d, slipper kliva upp så tidigt som halv7 iaf..

nej nu har ja inte så mycket mera att skriva... tror ja.. *funderar*

går nog å lägger mig i sOffan en vända å väntar på serie ska börja...

hörs då

Inga kommentarer: