tisdag, maj 30, 2006

Tisdag

om ja inte kände mig manlig innan så gör ja verkligen d idag, den här förbannade hostan har slitit sönder min hals, så jag har fått en hes stämma.. fast den låter ganska grov å manlig..
fått höra en del pikar om d idag.. hahaha

i morse messa jag Malin före kl 11, tänkte åka ner å hälsa på en vända.. gissa när ja fick svar på d?!?!
jo när kl var närmare 15.. så hon blev utan sitt besök.. haha

min å Malins gOa tant på jobbet.. kom fram till mig idag, gratta mig för att ja klarat skrivningen (en viss Malin hade skvallrat)
hon tyckte ja var duktig å fråga om hon fick åka me mig sen.. haha
självklart sa jag.. lova henne å säga till när jag fått mitt kort, få se om hon vågar åka med mig då :o)

imorgon e d dags för körning igen oxå, fast först ska jag in till Barnmottagningen å göra Allergi test på LilleBror, så vi får någon klarhet i det någongång..
sen ska d rännas lite hit å lite dit... *puh* men men e ja bara ledig en dag i veckan så lär ja väl försöka göra så mycket som möjligt den dagen.. sUck!!

mera up2 kommer imorgon sen, efter körningen.. få se om d gick nå bra el om hoppet om kort dör ut på flygfältet efter dess övningar.. haha

see ya

1 kommentar:

Malin sa...

Men inte kommer hoppet om kortet dö ut heller. Du är ju BÄST!

Och du, våran tant är bäst oxå. Och hon tycker att vi är dom bästa kassörskorna hon träffat. Och det är vi ju oxå!

Fan, va bra vi är alltså!!