måndag, maj 15, 2006

hoppsan kerstin.. var ett tag sen ja skrev, har fått vissa pikar för d oxå.. haha

i fredags var ja ute å övningskörde MC.. fan så kul d var :o) jag fick börja köra på flygfältet, göra massa övningar å så.. sen fick ja även köra därifrån å ner till körskolan igen, trodde gubben var galen när han sa att ja skulle köra ner, släppa ut mig i trafiken.. haha.. men d gick skitbra, när ja kom hem ville jag bara köra mera, synd min far inte har fått papperna än :o/
men när han får dem, då ska d bli köra av..
har en till lektion på fre, så hoppas den går lika bra.
Teoriprovet närmar sig oxå.. typ 1½ vecka kvar.. *gaah*
hoppas ja klarar d, så d e bara å koncentrera sig på körningen sen.

nej nu ska jag plugga lite teori..

Over and Out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska nog inte vara så nervös över teoriprovet för jag är rätt säker på att du klarar det!

Anonym sa...

Du ska nog inte vara så nervös över teoriprovet för jag är rätt säker på att du klarar det!

Malin sa...

Oj, va jag tjatar då..haha!!

Anonym sa...

eftersom det inte finns nåt inlägg om den stora händelsen idag...får jag väl kommentera här...o säga: ett stort grattis...*L*